FAQ

Contractaanpassingen

Momenteel is het niet mogelijk om via flexkids opzeggingen of aanpassingen door te geven. Dit kan per E-mail naar Plaatsing@natuurfontein.nl of 020-7701603, afdeling planning & plaatsing.

Afmelden en ruilen

Maak je een keer geen gebruik van de opvang dag? Dan kun je je afmelden via de Flexkids App. Wanneer je dit 24 uur van tevoren doet bouw je tegoed op. Deze uren kun je op een ander moment tot 90 dagen voor en na de opvang dag inhalen. Vanaf het moment van afmelden heb je 90 dagen de tijd om een andere dag aan te vragen. (Let op: e-mail wordt niet behandeld)

Wissel / uitbreidingsverzoeken

Wil je weten hoe het staat met je wissel/uitbreidingsverzoek? Stel je vraag aan Planning en Plaatsing: plaatsing@natuurfontein.nl of  neem telefonisch contact op via optie 1 in ons telefoonmenu.

Facturatie


Heeft u een factuur ontvangen en denk u dat deze niet klopt? Dan kunt u het beste contact opnemen met planning & Plaatsing op 020-7701603 of plaatsing@natuurfontein.nl. Andere financiële vragen? Onze finance afdeling is altijd bereikbaar via facturen@natuurfontein.nl

Klachten

Wat vervelend dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Klik hier om een klachtenprocedure te starten.

Opzeggingen

Wij vinden het natuurlijk erg jammer om je te zien gaan. Als je toch wilt opzeggen kan dat via Planning & Plaatsing op 020-7701603 of plaatsing@natuurfontein.nl. Opzeggingen gaan per 1e of 15e van de maand en hebben een opzegtermijn van 1 maand.

Incidentele opvang aanvragen

Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat je een andere opvang dag nodig hebt dan de structurele dagen. Dit kan aangevraagd worden via de Flexkids App. Je kunt deze dag op factuur aanvragen of het hiervoor opgebouwde ruiltegoed gebruiken. De medewerkers van Planning en Plaatsing zullen kijken of dit verzoek mogelijk is. Incidentele opvang is afhankelijk van de beschikbaarheid op de groep en wanneer het BKR-ratio dit toe laat. De handleiding kun je vinden in de App onder het kopje informatie.

>